Fanka fajnie że zajrzałaś

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum KLASA 1E...::^^::...Dzie w ktrym si nie miae jest dniem straconym...::^^::... Strona Gwna -> Pytania
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
!Fan!



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 747
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: ro 5:32, 09 Kwi 2014    Temat postu: Fanka fajnie że zajrzałaś

Ja od paru lat mam problem z prolakyną - bromergonu nietolerowałam, bo mało że mdlałam po zażyciu to jeszcze prl cały czas rosła- to jest właśnie nietolerancja organizmu.
[link widoczny dla zalogowanych]
po 1 serii jest nastepna i to bez zadnych przystankow. A ja już wczoraj wieczorkiem spakowałam swoją torbę i tak jak by jestem gotowa na nowe wyzwania A jak jeszcze będę mogła odebrać zamówione w sklepie nosidełko, to już wogóle będę gotowa na 100% na przyjście mojego maluszka na świat.
http://www.conosimalgosia.pl/
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

nic mnie nie boli, pływam, nie miałam kontuzji [link widoczny dla zalogowanych] w czasie urlopu normalnie sie opalałam, ale z apaszką na szyi, kąpałam sie w jeziorze.
Larry ilu u was jest kierowców w oddziale i po ile godzin pracują? ja też jestem facetem i tego nie potępiam! chyba mam zbyt rozegłe zainteresowania muzyczne Cezary Pazura, Bogusław Linda, Marcin Dorociński. po tym trybiotyku moze ci wychodzić taka kropelka ropki białej ale to dobrze znacyz ze sie goji i moze troche swedziec ale dasz rade U mnei juz sie zagoiło zmeiniłam juz sobei kolczyk na troszke krótszy ale podstawa to przemywac ja przemywałam sobei 3 razy dziennie a pozneij 2 razy dziennie a pzoniej jaknei miaąłm czasu wieczorkeim i jest narpawde ok Powodzenia zycze i nie boj sie warto [link widoczny dla zalogowanych]
Decydując się na leczenie głodem należy nie tylko dobrze zapoznać się z tą metodą, ale i nauczyć się samoobserwacji, która w czasie głodówki jest bardzo ważna, zwłaszcza gdy robisz to na własną rękę w domu Teraz jestem na samych warzywakch, po 3 dniach przestała mnie boleć głowa, a bolała jak nigdy. To jest bardzo ważne i bardzo pomocne Powiedz Mi Kochana czy wizualnie naprawde widac ze sie chudnie ? Masz racje Jesienna mamo trzeba by było się odstresować bo im bliżej rozwiązania to tym bardziej atmosfera staje sie napięta. tez kupilam niedawno orbitrek eliptyczny. No to któreś węgle trzeba wybrać coby mózg nie przestał działać Ja wybrałam złożone.
ta bezsenność...
Tylko nazwy pozostawiał Znam go zawsze byłam zadowolona z jego usług i wiem o nim wiele.
mam nadzieje, ze to wyszlo ok.
DSH to kilkustronicowy tekst, napisany fachowym, wysokim językiem-chodzi przede wszystkim o czytanie ze zrozumieniem...kolejno
[link widoczny dla zalogowanych]

Odkąd znalazłam to miejsce (kilka lat temu) nie byłam nigdzie indziej.
[link widoczny dla zalogowanych]
zmienianie treningow aerobowych by zaszokowac cialo...
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja mialam planowna cesarke.Zero stresu, luzik.Przyjechalismy do szpitala o 7.30 takjak bylo umowione...o 9 mialam´byc cieta,gdy nagle sie okazalo ze dwie cesarki muszarobic nie planowne
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Bo chciałabym zmienić fryzurę...
Fanka fajnie że zajrzałaś
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mój mąż odmawia współżycia, trwa to już trzy lata. [link widoczny dla zalogowanych] Milli Vanilli-Girl,You Know It\'s True
A że karmę piersią, to nie mogę dać sobie popalić. Jeśli jednak ktoś rzeczywiście wymaga jakiejś interwencji, to marsz do lekarza. Hej Misia Bela, dzięki za przypomnienie Richarda Claydermana. Aurelia Pstryk, imponujący wykład, ciekawy aczkolwiek lekko fantastyczny. Nie jestem hipokrytką, lubie słodkie i żółte sery.......ale to nie znaczy że nie mogę się bez nich obejść. [link widoczny dla zalogowanych]
boje sie tego chirurga strasznie i jestem malo odporna na bol juz nie wiem jak sobie pomoc... Powiem Ci że mnie bolało - a koleżanke młodszą w wieku 17 lat - prawie wcale. I niby kazdego PH sobie ustawiles... nie każdemu jest po prostu dany kolczyk w niektórych miejscach ... Lekarz dermatolog zalecił mi zabieg laserowy. i cellulit, mam niewielki na udach. Pozdrawiam wszystkie osoby, które tak samo boją się pająków!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
a co do hiv to jaka mądra dziewczyna kocha sie z nieznajomym bez zabezpieczenia (prezerwatywy) ??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
P.S.

Jesli kupi sie za duzego orbitreka to sa problemu z cwiczeniam poniewaz sie plywa na nim a nie cwiczy.
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam cze chcę sobie kupić orbitrek ale nie stac mnie na orbitrek znanej firmy np york może znacie jakieś tańsze a dobre firmy oferujące orbitreki i jaki jest lepszy z propozycjami tras czy bez?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Maksymilian - 29 maja, 12 października, 27 listopada
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ewa Gawryluk
[link widoczny dla zalogowanych]

pewnie dla większości z Was jest to oczywiste, ale ja po prostu nie wiem: [link widoczny dla zalogowanych] Tylko ze czasem te granice zaczynaja sie powolutku przesuwac i przesuwac....
jestem dojrzala, odpowiedzialna, spelniam kryteria itd itp to tez niesamowity sukces ........ Zaczynam spacerować po korytarzu, po prostu się nudzę. Polecam. [15.03] 08:41 zwariowana ciupaska [link widoczny dla zalogowanych]
Ja zawsze chodzę do ASI i zawsze jestem zachwycona. ja robiłam balejaż w czwartek i płaciłam 50 zł Wiola303i -szczerze nie mam pojęcia czy kiszonej kapusty można dodać ja nie dodawałam gdyż trzymam sie raczej przepisu ja dodaje megaaaa dużo pieprzu i papryki ostrej w proszku bo bez tego ta zupa jest dla mnie za mdła:/ Mam nadzieję że dojdę do formy z moim juz lekko wiszącym brzuszkiem Sama jestem ciekawa ile schudłam,wczoraj miałam ochote się zwazyc ale dałam sobie spokoj dziś mam lekkie zakwasy po moich sportowych wyczynach;(dziś musze koniecznie zrobić powtorkę żeby się przyzwyczaić,bo do tej pory tylko na aerobik raz w tygodniu chodziłam A jak u was ćwiczycie oprócz diety? prosto: Kreglicka tez nie moj typ i rzeczywiscie ma wylupiaste oczy, ale od Foremniak i tak ladniejsza. jedni złe,drudzy dobre, tak jak z kazdym narodem bywa. he he aura i mama blizniakow jednak nie tak samo maja Ty wycieczko masz gorzej bo masz same baby hi ale konkretnie mi chodzilo o to ze macie prawie dorosle corki i mniejsze blizniaki
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Miałam ich dość i o 21 byli już w łóżkach.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja nie stawiałam się na wezwania, więc nie wiem, jaka była kolejność, nie pamiętam dat protokołów
[link widoczny dla zalogowanych]
wstyd mi za takie polactwo
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
jak nie bedzie cie w domu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

CZYŻBY??? [link widoczny dla zalogowanych] o co wam chodzi z ta lima??!pzreciez to sa profesjonalnie robione zdjecia odpowoednie swiatlo obrobka komputerowe itd!!!boze czemu wy myslsizic eze te wszystkie gwiazdy wygladaja tak jak na plakatach!!to jest chore..kazdy moze miec piekne proesjolanne zjecia..moja kolezanka calkiem pzrecietnej urodu wlasnie sobie takie zrobila..jej znjaomy jest fotografem i wiecie co..
Nie zeby bylo mi tu zle, ale po 3 tygodniach spedzonych wsrod rodziny i przyjaciol jakos nie umialam sobie wyobrazic, ze znowu mam to wszystko zostawic. Może ktoś doradzić? U tej samej pani stomatolog zaplacilam 280zl !! pozdrawiam a co do efektow? [link widoczny dla zalogowanych]
jestem z nich bardzo zadowolona ale .;/!!! czesc dziewczyny , wybieram sie do szkoly we wloszech , najprwdopodobniej do rzymu , ale wyjezdzam z psem i chcialabym wynając mieszkanie w rzymie , nie chce jakiegos apartamentu tylko zwykla w miare ladna kawalerke w miare blisko do centrum , lub 2 pokojowe mieszkanie , jadę samochodem i juz sie boje jak bede sie tam poruszac , gdybyscie mialy namiary na jakiej stronie znalesc mieszkania we wloszech bylabym wdzieczna..no i oczywiscie super by bylo gdyby odezwl sie ktos kto jest takze w szkole w rzymie Dodatkowym czynnikiem który pojawia się przy takim wyzwalaniu jest fakt prawidłowego ustawienia sobie relacji związanych z higieną miejsc intymnych. Szklok, a moze poczytalbys pare postow wstecz?, ewentualnie pierwszych 50 stron? Kiedys byla tylko cycata gesia. Jest to bledne kolo i tylko ty mozesz z niego wyjsc. pierwsze slysze....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam Dziewczyny!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum KLASA 1E...::^^::...Dzie w ktrym si nie miae jest dniem straconym...::^^::... Strona Gwna -> Pytania Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin